W ramach bliskiej współpracy z Wyższą Szkołą Informatyki w Łodzi DINX GROUP zrealizował kampanie promocyjną uczelni. Kampania ta była realizowana w wielu kanałach. Działania objęły szeroką współpracę z mediami lokalnymi m.in.: przygotowanie dedykowanych spotów telewizyjnych i radiowych, reklamę w prasie, portalach internetowych oraz outdoor. Wspieraliśmy uczelnię w działaniach social media. Wszystkim działaniom towarzyszył konkurs na logo 20-lecia uczelni. Działania PR zaowocowały wieloma publikacjami w mediach. W spotach wystąpili studenci i pracownicy uczelni.
Strategia kampanii została przygotowana wraz z pracownikami i studentami uczelni w ramach innych wspólnie realizowanych projektów.
Dinx Group prowadzi ścisłą współpracę z WSIU w zakresie realizacji wspólnych projektów, realizacji praktyk i staży studenckich, wykorzystania infrastruktury uczelni w zakresie prowadzenia wykładów i szkoleń, konsultowania programu studiów, aktywnego zaangażowania w projekty realizowane z pracodawcami w zakresie poprawy jakości kształcenia w regionie.