Szkolenia

Szkolenia

Nasza organizacja od lat wspiera firmy w rozwoju biznesowym. Skuteczne prowadzenie działań marketingowych wymaga głębokiego poznania struktury firmy, klientów oferowanych produktów i usług. Musimy poznać strategię firmy, jej misję oraz wartości.  W wielu przypadkach nasza rola to współtworzenie całych procesów dla skutecznej realizacji działań z obszaru marketingu.

W każdej firmie najważniejsi są ludzie. Skuteczne podnoszenie kompetencji, wdrażanie w nowe procesy, budowanie świadomości celów,  angażowanie w realizację procesu zmiany jest niezbędnym elementem skutecznego wdrażania nowych procesów marketingowych.

Oferujemy skuteczne, praktyczne szkolenia związane z obszarami realizowanych przez nas usług.

Organizujemy szkolenia i  warsztaty dla menadżerów średniego i wyższego szczebla, zespołów i indywidualne.  Koncentrujemy się na obszarach związanych z wdrażaniem strategii i działań marketingowych. W szczególności nasze programy szkoleniowe obejmują  zagadnienia budowania marki, strategii marketingowych, wizerunku przedsiębiorstwa i digital marketingu.

Przykładowa tematyka szkoleń i warsztatów:

Budowanie strategii Marki i realizacja strategii marketingowej.

  • Czym jest marka? Kreowanie marki,
  • Tworzenie strategii marki,
  • Strategia marketingowa w firmie,
  • Plan i budżet marketingowy,
  • Promocja a sprzedaż?
  • Skuteczne planowanie mediów,
  • Wdrożenie i realizacja planu ,
  • Ewaluacja działań marketingowych.

Zarządzanie procesami marketingowymi w firmie

  • Implementacja strategii marketingowych w organizacji,
  • Modelowanie procesów biznesowych,
  • Budowanie skutecznych zespołów,
  • Planowanie, koordynacja, kontrola,
  • Omówienie rozwiązań IT ukierunkowanych na automatyzację działania,
  • (ERP, CRM, SCM, Workflow i innych).

Wizerunek przedsiębiorstwa

A) Budowanie tożsamości przedsiębiorstwa. Wizerunek a tożsamość

  • System identyfikacji wizualnej,
  • Strona internetowa,
  • Nazwa, slogany, hasła.

B) Polityka informacyjna firmy

  • Działania informacyjne i public relations w praktyce firm,
  • Zarządzanie wizerunkowe w sytuacji kryzysowej,
  • Działania wizerunkowe w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.

C) Wizerunek w sieci

  • Monitoring Internetu,
  • Obecność w social media – budowanie marki w social media,
  • Pomiar i analiza skuteczności działań w social media.

D) Komunikacja wewnętrzna elementem budowania wizerunku

  • System zachowań pracowników i reprezentantów firmy,
  • Komunikacja podczas spotkań służbowych.

Digital Marketing

Wstęp do Digital Marketingu

  • Kluczowe koncepcje digital marketingu,
  • Tradycyjny marketing a digital marketing,
  • Możliwości digital marketingu,
  • Charakterystyka digital marketingu,
  • Badania rynku ,
  • Kluczowe pojęcia związane z digital marketingiem,
  • Narzędzia digital marketingu,
  • Kwestie prawne,

Planowanie kampanii Digital

  • Pierwsze kroki,
  • Analiza sytuacji,
  • Zebranie informacji,
  • Grupa docelowa,
  • Cele,
  • Wybór narzędzi,
  • Plan działania,
  • Budżetowanie,
  • Wskaźniki efektywności działań,
  • Iteracyjność,

Wyszukiwarki, pozycjonowanie, remarketing

  • Wprowadzenie do SEO,
  • Wyniki wyszukiwania i pozycjonowanie,
  • Mechanika wyszukiwarki,
  • Proces pozycjonowania,
  • Aspekty prawne,

Mobile Marketing – Podstawowe założenia i trendy

  • Możliwości i potencjalne ograniczenia i zagrożenia Mobile Marketingu,
  • Aplikacje mobilne,
  • Mobile i social media,
  • Regulaminy i założenia prawne,

Social Media Marketing:

  • Wprowadzenie do social media marketingu,
  • Wyznaczenie celów i priorytetów,
  • Funkcje, ustawienia, tworzenie treści, zasięg, zaangażowanie, statystyki w różnych kanałach społecznościowych,
  • Zarządzanie działaniami reklamowymi poprzez różne kanały w mediach społecznościowych.

E-mail Marketing:

  • Podstawowe założenia,
  • Elementy techniczne,
  • Dobre praktyki oraz wymogi prawne.

W ramach oferowanych szkoleń realizujemy również warsztaty i projekty mentoringowe mające celu zaangażowanie zespołów i skuteczne implementowanie nowych rozwiązań. Przedstawiony katalog stanowi jedynie przykłady tematów szkoleń. Każda nasza oferta jest szyta na miarę, współtworzona z klientem aby w pełni odpowiadała na jego realne potrzeby a efekty szkoleń przełożyły się na wymierne korzyści biznesowe.

Zapraszamy do kontaktu: piotr.maslarz@dinxgroup.pl

 


Dinx Group Sp. z o. o. jest w trakcie realizacji projektu dotyczącego opracowania modelu biznesowego, który poprzez właściwe zaplanowanie i optymalizację procesu dostarczania usług, wyspecjalizowanych pod kątem zagranicznego klienta, pozwoli na jego internacjonalizację i pozyskanie kontrahentów zagranicznych. Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego  na lata 2014-2020.